TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE
In conditiile prevazute de Legea 449/2003 si O.G. 21/1992., oferim garantie pentru intreaga gama de produse comercializate. Garantia are o valabilitate de 30 de zile de la data primirii coletului sau emiterii facturii fiscale. Factura fiscala este atasata coletului sau transmisa prin e-mail. Pentru deschiderea procesului de garnatie este necesara prezentarea produsului insotita de copie a facturii fiscale, certificatul de garantie in original si amabalajul produsului initial. Fara prezentarea acestor documente, solicitarile de garantie nu vor fi solutionate.
Plata transportului pentru garantia produselor revine clientului.
Returnarea produselor
Suma de bani restituita pentru retur nu va include si cheltuilile de transport. Produsele pot fi returnate prin curierat rapid.
Conform legii comertului electronic OG nr.130/2000, art.7 alin.1 cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina cumparatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Pentru returnarea produselor va rugam sa transmiteti un e-mail la urmatoare adresa impreuna cu documentele scanate: ecoline.cholley@gmail.com
In cazul in care doriti sa returnati produsele, trebuie avute in vedere urmatoarele:
-contravaloarea transportului va fi suportata de client;
-produsele returnate trebuie sa fie noi, in amabalajul producatorului (cutie), impreuna cu toate accesoriile aferente;
– Cholley.ro prin Eco Line Intermed srl se obliga sa returneze suma achitata de client, prin tansfer bancar (in contul clientului), imediat ce toate conditiile de mai sus au fost indeplinite, in cel mult 30 de zile calendaristice.
– Vanzatorul are dreptul de a modifica aceste conditii pentru comenzile viitoare.

Expedieri și returnări Creme Cholley gama LUX
Expedierea pachetului dumneavoastră
Pachetele sunt în general trimise în 2 zile de la primirea plății și sunt expediate prin Curier Rapid. Orice metodă alegeți, veți avea o legătură pentru urmărirea online a pachetului dumneavoastră.
Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul poate varia în funcție de greutatea totală a pachetului. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuri de livrare. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.

Modalitati de plata
– ramburs la livrare
– numerar la ridicarea coletului personal
– transfer bancar in avans dupa emiterea facturii, inainte de livrarea coletului